fredag 1 juni 2012

Gårdagens ridpass

Igår red jag ju, och då var det dags för hästbyte. Hade ju ridit Feldon 6 gånger innan, så nu var det dags att byta. Fick rida en toppen ponny vid namn Madicken. Har ridit henne innan, men det var ett tagsen. Och gud vilken skillnad det var på henne.. Seriöst, hon har aldrig varit så lugn och säker i sig själv när jag ridit henne innan, vilken jag blev väldigt glad över. Under ridpasset så övade vi på volterna lite. Även tempoväxling. Vi jobbade som ett team, kändes det iallafall som när jag satt på hästryggen. Åh, gud vad nöjd jag är över ridpasset. Kändes verkligen toppen. Och så måste man ju säga att den ponnyn har världens skönaste galopp. Madicken är lugnt en ny favorithäst, världens bästa häääst!  


Puss / Tove

4 kommentarer:

  1. Kajsa Borglund2 juni 2012 kl. 03:02

    När blir det Veckans Foto ?? :D

    Kram
    Kajsa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blir någon vecka framöver, när det passar! :D
      Kram/ Tove

      Radera
    2. Kajsa Borglund3 juni 2012 kl. 04:34

      Okej :) Tack för svar ! :D

      Kram Kajsa

      Radera

Hejsan! Vi älskar att få kommentarer så kommentera gärna mycket. Kommentera HELST inte som anonym. Kramar från oss!